Alla inlägg under juli 2011

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 18:17

Heej !!!  
Vill visa er 2 foton p[ min jette kompis som jag snackade om ''Stephanie'' 
Jag fick lov av henne att visa er 2 foton av hon i 'Bangkok' i Thailand  
                               !!! Bilderna visas under texten !!!   


   Stephanie's Naglar 
  Fixad i : Bangkok i Thailand :)
__________________________________________________________
 
 Lilla Stephanie har blivit brun o fin i Thailand :)) 
Snart om Nina loggar in i Facebook ska jag tala om att om jag kan l]gga upp bilder po henne me :) ''Dont forget , i can't whrite the 3 swedish letters :D

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:51

 Jag ska logga ut och va inne i fb , vi ses imorgon elr KANSKE (SENARE) Bye Bye 
 Ska till gym snart om 46 min    

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:38

1 .Kokt varmt vatten.  
2. Fixa till att det blir som bubbel bad med ''Soft Bubbles''.
3. Ta vanliga ''plast blommor'' som luktar bara gott till soft badet.
4. Va inne och softa i soft badet minst i 30 min .
5. Sedan kom ut efter 30 min och ta ''Love Cream som finns i H&M  man blir leen.
6. Efter 5 min kommeru k]nna till att du har kopplat av , 
                                                   TIPS  

'' Om due sjuk elr har feber , det besta tipset till de e soft badet i din badrum hemma, 89 % kommer du bli frisk  

 Om 12 dagar e jag i svergie igen det kommer bli kul i flyget :D --->     

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:34

 Awwwwweeee !!! Gulligaste katten jaoo!!     

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:29


Bilden blev rett snygg <3 fast inte bilden utan jag va ju me i bilden drf blev det snyggt  Tuggar po Tugummmmmmmmmmmiiiiiiiii just nu :PP Smakar : Jordgubb smak , Finns i : Ica :) Kammeran finns i : Elgiganten :)   

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:23

Hej alla :) hade nyss skrivit att jag hade f]tt en ny magtroja , asso jag e i utomlands kan inte skriva de tre sista bokstaverna so ni vet   Ahapp , Vi hade vattenkrig me hela familjen , de som va me i vatten kriget va mina 2 tvilling kusiner (sara lara de e 2 or ) och sen va min mamma me hon heter Suzanna , och min morbror William och moster Delvina och nogra till :) det va ganska roligt :P min mamma blev jette blott iallfall va jag inte me , ville inte bli blott eftersom min magtroja skulle bli ful om den vare , men annars hade 3 av mina kompisar sagt till mig att jag ska borja skriva i min blogg , de heter : Nina , Stephanie och Diana   Nina e min Bff   Och Diana e Min gull kompis , och Stephanie e min Skoll-Kompis , fast ingen vanlig kompis jette kompis :) fast nina e min Storsta gulligaste BFF , LOVE YOU NINA !!     

Av Tina Cherry - 29 juli 2011 16:16

 

  Entligen !!! fick en Magtroja av min mamma  Om ni vill ha en me finns magtojan i : Monki !!!

Av Tina Cherry - 15 juli 2011 19:00

hej pallar int blogga nu, -.-' men ses snart :]

Presentation


Hej. Vi är 2 tjejer som delar blogg, våra namn är Nina & Tina. Vi har ett stort İntresse för fotboll. Vi älskar RMA , alltså Real Madrid. Vi är kurder ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards